مزایای استفاده از جکوزی
نوشته شده توسط : estakhrbama

مزایای جکوزی

در این مقاله به مزایای جکوزی می پردازیم. با ما همراه باشید.

تسکین استرس

استرس باعث تنش عضلانی، سردرد، خستگی و درد می شود. استفاده منظم از جکوزی، همراه با گرما و ماساژ، تنش و استرس را کاهش می دهد. شناور بودن باعث کاهش فشار در مفاصل و عضلات می شود، در حالی که گرما جریان خون را به عضلات افزایش می دهد و شفا را بهبود می بخشد. علاوه بر این، جت های جکوزی ماساژ درمانی را ارائه می دهند، که موجب تحریک انتشار اندورفین ها، که مویرگ های طبیعی بدن هستند، می شود.

کاهش درد آرتروز

برای افرادی که مبتلا به آرتروز هستند، کمپین پژوهشی تحقیقات آرتروز توصیه می کند از یک جکوزی به عنوان روشی عالی برای اعمال حرارت به مفاصل آرتروز استفاده کنند. مزایای جکوزی میتواند شامل آرامش عضلات، کاهش درد و سفتی مفصلی و سهولت بیشتر در انجام ورزش و فعالیتهای روزمره باشد.

پایین آوردن سطح قند خون افراد دیابتی

مطالعه ی مجله پزشکی نشان داد که استفاده از جکوزی ، تاثیرات مفید ورزش را شبیه سازی میکند. نتیجه این است که بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 که به مدت 30 دقیقه در روز، 6 روز در هفته به مدت 3 هفته از جکوزی استفاده می کنند، به طور متوسط 13٪ کاهش قند خون را تجربه می کنند.

کمک به کاهش وزن

در مطالعات بالینی بیماران با استفاده از جکوزی به طور متوسط وزن 3.5 پوند را بدون هیچ رژیم غذایی یا برنامه های ورزشی فیزیکی از دست دادند. به طور خلاصه، کاهش وزن ناشی از ماساژ آب گرم است که شبیه سازی اثرات ورزش روی عضلات است.

خواب بهتر

دیگر نیازی نیست برای خوابیدن گوسفند شمارش کنید طبق بنیاد ملی خواب، 30 میلیون نفر از بریتانیا از بیخوابی خفیف تا مزمن رنج می برند و دیگر اختلالات خواب را تجربه می کنند. مطالعه ای در مجله Sleep نشان داد که شناور بودن در یک جکوزی قبل از خواب، نه تنها به خواب رفتن کمک می کند، بلکه باعث خواب عمیق تر و راحت تر نیز خواهد شد.

کاهش فشار خون

کاهش فشار خون از دیگر مزایای جکوزی است. یک مطالعه اخیر برای درمانگاه Mayo توصیه می کند که آرامش در جکوزی می تواند برای بیماران مبتلا به بیماری های قلبی مفید باشد. این مطالعه نشان داد که استراحت در یک جکوزی، کمترین استرس بر روی قلب را وارد می کند و مفیدتر از استفاده کردن از یک دوچرخه ورزشی است! این مطالعه همچنین نشان داد که شناور بودن در جکوزی تا 15 دقیقه فشار خون را پایین می آورد.   مزایای جکوزی   با هم باشید - زمان را با هم بگذرانید، در آب گرم غوطه ور شوید. جکوزی یک مکان خصوصی و امن است که مردم میتوانند در آنجا استراحت کنند و از گفتگو معنی دار و لحظات خاص با عزیزانشان لذت ببرند. بیرون بروید - مکث کنید و از غروب های زیبا، شب های سرخ، برف، تغییر برگ ها و خیلی چیزهای دیگر لذت ببرید. خودتان باشید - هر روز در بهترین شرایط خود باشید و استفاده از جکوزی را در کار روزانه خود بگنجانید. تسکین استرس و تنش از عضلات و کاهش درد را تجربه کنید.

سایر مطالب :

 

فیلتر تصفیه جکوزی

پمپ جکوزی

پمپ جت جکوزی

پکیج تصفیه جکوزی

چراغ و کنترل تجهیزات جکوزی

گرمکن جکوزی

کلرزن ، UV و ازون زن جکوزی

رینگ جکوزی

سر جت و پایه جت جکوزی

رطوبت گیر جکوزی

کاشی جکوزی

جکوزی و وان خانگی

تجهیزات نگهداری جکوزی

لوله و اتصالات جکوزی

بلوئر جکوزی

 




:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: